Het laatste martech nieuws van onze specialisten
Steeds meer organisaties kiezen ervoor om videocontent toe te voegen aan hun marketing- en contentstrategie. In dit artikel lees je meer over deze opkomende vorm van zoekmachineoptimalisatie en hoe je hier het meeste uit kunt halen.
Kijken we naar Google updates van de afgelopen jaren, dan ontdekken we trends die een nieuwe visie van Google onthullen. Zo ligt er steeds meer nadruk op het perspectief van de eindgebruiker. Websites worden meer en meer beoordeeld originaliteit en waarde voor gebruikers. Wat houdt ‘helpful content’ in en hoe maak je content die echt nuttig is?
Sinds de komst van AI-gestuurde chatbots zoals ChatGPT is contentcreatie in één klap ogenschijnlijk makkelijker én tegelijkertijd complexer geworden.
Als ondernemer wil je zichtbaar zijn, zowel offline als online. SEO (Search Engine Optimization) is dan ook een van de key instrumenten om zichtbaarheid te realiseren, behouden en vergroten. Het combineren van diverse digitale strategieën kan als een katalysator werken voor merk zichtbaarheid.